pracownik obsługi reklamacji Kraków
- udzielaniem odpowiedzi pisemnych na reklamacje, prośby i niestandardowe zapytania
- archiwizowaniem dokumentacji rozpatrywanych spraw w systemach
- dostarczaniem raportów, informacji i dokumentów na potrzeby Zarządu, urzędów i sądów
Wymagania
wykształcenia wyższego (minimum licencjat, preferowane kierunki: finanse, ekonomia, prawo)
doświadczenia w obsłudze klienta oraz w obsłudze reklamacji
umiejętności i doświadczenia w tworzeniu korespondencji biznesowej
sprawności w posługiwaniu się aplikacjami biurowymi MS Office (w szczególności Word, Excel, Outlook)
rzetelności, dokładności, wnikliwości
umiejętności wykonywania wielu zadań jednocześnie przy zachowaniu wysokiej jakości pracy
doświadczenie w obsłudze reklamacji będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
pracę na podstawie umowy o pracę na stanowisku młodszego specjalisty lub specjalisty (stanowisko będzie uzależnione od doświadczenia)
grupowe ubezpieczenie na życie
opiekę medyczną
kartę multisport lub inną formę dofinansowania działalności sportowej lub kulturalnej
Klauzule informacyjne
Aplikuj