windykacja Kraków, obsługa klienta Kraków, windykator Kraków
bezpośrednim kontaktem i negocjacjami z klientem
wyjaśnianiem przyczyn opóźnień w zakresie płatności i ustalaniem indywidualnych harmonogramów spłat
monitorowaniem spłat obsługiwanych klientów
aktualizacją informacji o kliencie
samodzielną organizacją pracy i realizacją powierzonych zadań
obsługą spraw na zlecenie klientów zewnętrznych z krótkim terminem realizacji
raportowaniem ustaleń w systemie mobilnym
Wymagania
doświadczenia w pracy terenowej lub w bezpośredniej obsłudze klienta.
wykształcenia minimum średniego
umiejętności pracy pod presją czasu i odporność na stres
wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych
asertywności i skuteczności w działaniu
dokładności, systematyczności i dobrej organizacji pracy
gotowości do wyjazdów służbowych
czynnego prawo jazdy kategorii B
znajomości MS Office
Oferujemy
atrakcyjny system wynagrodzenia (wynagrodzenie zasadnicze i rozbudowany system motywacyjny),
umowę o współpracę - na wyłączność (dla prowadzących działalność gospodarczą)
wyposażenie niezbędne do wykonywania obowiązków - tablet z systemem mobilnym, telefon komórkowy, samochód służbowy
szkolenia udoskonalające umiejętności negocjacyjne,
dobrą atmosferę w pracy
różnorodność zadań
Klauzule informacyjne
Aplikuj