praca administrator Kraków, praca obsługa klienta Kraków, praca sprzedaż Kraków
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sieci komputerowej firmy
- administracja systemami operacyjnymi oraz urządzeniami sieciowymi
- konfigurowanie
oraz nadzór nad prawidłowym działaniem firewalli oraz innych systemów
zapewniających bezpieczeństwo teleinformatyczne - hardening systemów operacyjnych oraz pozostałych elementów infrastruktury teleinformatycznej
- przegląd logów systemów bezpieczeństwa, analiza incydentów bezpieczeństwa oraz śledzenie informacji o bieżących zagrożeniach
- analiza
wymagań, dokumentowanie, utrzymanie i rozwój programów oraz systemów
informatycznych oraz procedur eksploatacji tych systemów - współpraca z dostawcami rozwiązań informatycznych (przygotowywanie zapytań ofertowych, nadzorowanie procesu zakupowego)
- nadzorowanie uprawnień i dostępu użytkowników do sieci
- wsparcie
HelpDesku: instalacja i konfiguracja używanego sprzętu, rozwiązywanie
problemów z systemami operacyjnymi i oprogramowaniem narzędziowym - pełnienie dyżurów telefonicznych w trybie rotacyjnym w godzinach 17.00-20.00
- gotowość w trybie 7x24 na reakcję w przypadku poważnej awarii w serwerowni lub któregoś z elementów Systemu Informatycznego
Wymagania
wykształcenie wyższe informatyczne
znajomość technologii LAN i WAN
znajomość rozwiązań serwerowych Windows oraz Linux
znajomość platform wirtualizacyjnych
znajomość technologii do zarządzania bezpieczeństwem IT: AV, anti-spam, SIEM, DLP, IPS, IDS, 2FA, VPN, firewall, vulnerability scanner
doświadczenie w pracy z użytkownikami (HelpDesk)
samodzielność i dobra organizacja pracy
umiejętność pracy w zespole
znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej i kontakt ze wsparciem technicznym
Oferujemy
STABILNOŚĆ ZATRUDNIENIA
PAKIET MEDYCZNY
DOFINANSOWANIE
DO KARNETU
SPORTOWEGO
BEZPŁATNE ZAJĘCIA
JĘZYKOWE
SZKOLENIA
PROGRAMY
ROZWOJOWE
SPOTKANIA
INTEGRACYJNE
PRESTIŻOWĄ
LOKALIZACJĘ
Klauzule informacyjne
Aplikuj