specjalista Kraków, pracownik biurowy Kraków
- Wprowadzanie danych do systemów bilingowych
- Korespondencyjna obsługa Klientów masowych oraz małych i średnich Klientów biznesowych
- Rozpatrywanie reklamacji, procesowanie pism, przygotowywanie wniosków
- Dokonywanie zmian w systemach informatycznych dotyczących warunków umów, płatności Klientów oraz aktualizacja danych Klientów
- Przygotowywanie dokumentów dla Klientów (umowy, faktury) oraz innych wniosków
- Wykonywanie podstawowych korekt faktur (storno) na kontach Klientów, księgowanie korekt
Wymagania
Doświadczenie w pracy w dziale obsługi Klienta
Doświadczenie w przygotowywaniu pism, wniosków reklamacyjnych
Umiejętność pracy pod presją czasu w stale zmieniającym się środowisku
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Dokładność i dobre zorganizowanie
Znajomość środowiska MS Office
Oferujemy
atrakcyjny pakiet wynagrodzeń
2 premie w roku
kartę żywieniową zasilaną co miesiąc
dodatkowy dzień wolny – Dzień Energetyka
opiekę medyczną
kartę multisport
dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojego dziecka
sekcje sportowe (squash, piłkę nożną, smocze łodzie)owocowe wtorki
bony świąteczne oraz paczki dla dzieci
konkursy pracownicze
Klauzule informacyjne
Aplikuj