merytoryczny opiekun klienta Kraków
- obsługa merytoryczna świadczeń z ubezpieczeń życiowych,
- analiza zgromadzonych materiałów i ocena zasadności roszczeń,
- obsługa klientów,
- rozpatrywanie reklamacji.
Wymagania
wykształcenie wyższe,
wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
umiejętność negocjacji,
umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
doświadczenie w obsłudze świadczeń będzie dodatkowym atutem,
komunikatywność,
systematyczność,
dobra organizacja pracy, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
zaangażowanie w podnoszenie kwalifikacji i zdobywanie nowych doświadczeń.
Oferujemy
umowę o pracę,
możliwość ciągłego poszerzania wiedzy i doświadczenia,
elastyczne środowisko pracy (możliwość pracy zdalnej),
pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej,
przyjazną atmosferę pracy,
opiekę medyczną,
kafeterię benefitową (w tym karta MultiSport).
Klauzule informacyjne
Aplikuj